დიზაინის ჟურნალი
დიზაინის ჟურნალი
ვებ დიზაინი და Ux

Si Me Quiero

ვებ დიზაინი და Ux Sí, Me Quiero ვებსაიტი არის სივრცე, რომელიც ეხმარება იყოთ საკუთარი თავი. პროექტის განსახორციელებლად, ინტერვიუების ჩატარება უნდა განხორციელებულიყო და ქალთა მიმართ სოციალური და კულტურული კონტექსტი უნდა გამოკვლეულიყო; მისი პროექცია საზოგადოებაში და საკუთარ თავთან. დაასკვნეს, რომ ინტერნეტი იქნება თანმდევი და განხორციელდება საკუთარი თავის სიყვარულში დახმარების მიდგომით. დიზაინში ასახულია ნეიტრალური ტონების სიმარტივე წითელი კონტრასტების გამოყენებით, რომ ყურადღება გამახვილდეს კლიენტის მიერ გამოქვეყნებული წიგნის ბრენდის გარკვეულ მოქმედებებზე, ფერებზე. ინსპირაცია წარმოიშვა კონსტრუქტივიზმის ხელოვნებაში.

ღვინის ეტიკეტის დიზაინი

314 Pi

ღვინის ეტიკეტის დიზაინი ღვინის დეგუსტაციასთან დაკავშირებით ექსპერიმენტი უსასრულო პროცესია, რომელიც ახალ გზებსა და განსხვავებულ არომატებს იწვევს. Pi- ის უსასრულო თანმიმდევრობა, გაუგებარი რიცხვი გაუთავებელი დისტანციებით, თუ მათგან უკანასკნელი არ იცოდა, იყო ამ ღვინოების სახელის შთაგონება სულფიტების გარეშე. დიზაინის მიზანია 3,14 ღვინის სერიის მახასიათებლების ყურადღების ცენტრში მოყვანა, იმის ნაცვლად, რომ დაიმალოს ისინი სურათებსა თუ გრაფიკებს შორის. მინიმალისტური და მარტივი მიდგომის შემდეგ, ეტიკეტი აჩვენებს მხოლოდ ამ ბუნებრივი ღვინოების რეალურ მახასიათებლებს, რადგან მათი დანახვა შესაძლებელია ენოლოგის რვეულში.

ფეხით მოსიარულეთა ენერგიული გააქტიურება

Solar Skywalks

ფეხით მოსიარულეთა ენერგიული გააქტიურება მსოფლიოს მეტროპოლიებში - პეკინის მსგავსად, უამრავი ბილიკია, რომლებიც გადაადგილდებიან დატვირთული საგზაო არტერიებით. ისინი ხშირად არათანმიმდევრულნი არიან, დაქვეითებას ურბანულ შთაბეჭდილებას ახდენენ. დიზაინერების იდეა ფეხების საფეხურების ესთეტიკური, ელექტროენერგიის გამომუშავების PV მოდულებით ჩამოსხმისა და ქალაქის მიმზიდველ ლაქებად გადაქცევისთვის არა მხოლოდ მდგრადია, არამედ ქმნის სკულპტურულ მრავალფეროვნებას, რომელიც ხდება ქალაქის თვალწარმტაცი. E-car ან E-bike- ის დამუხტვის სადგურები ფეხით მოსიარულე ბილიკების ქვეშ მზის ენერგიას პირდაპირ ადგილზე იყენებენ.

წიგნი

ZhuZi Art

წიგნი ტრადიციული ჩინური კალიგრაფიისა და მხატვრობის შეგროვებული ნამუშევრების სერიის წიგნის გამოცემები გამოქვეყნებულია ნანჯინგის ჟუზის ხელოვნების მუზეუმის მიერ. თავისი გრძელი ისტორიით და ელეგანტური ტექნიკით, ტრადიციული ჩინური ნახატები და კალიგრაფია ფასდება მათი უაღრესად მხატვრული და პრაქტიკული მიმზიდველობით. კოლექციის დიზაინის შექმნისას გამოყენებულ იქნა აბსტრაქტული ფორმები, ფერები და სტრიქონები თანმიმდევრული სენსუალურობის შესაქმნელად და ესკიზში არსებული ცარიელი სივრცის ხაზგასასმელად. ძალისხმევა ემთხვევა მხატვრებს ტრადიციული მხატვრობის და კალიგრაფიის სტილებში.

დასაკეცი განავალი

Tatamu

დასაკეცი განავალი 2050 წლისთვის დედამიწის მოსახლეობის ორი მესამედი ცხოვრობს ქალაქებში. ტატამუს მთავარი ამბიციაა მოქნილი ავეჯის მიწოდება იმ ადამიანებისთვის, რომელთა სივრცე შეზღუდულია, მათ შორის, ვინც ხშირად მოძრაობს. მიზანია შექმნას ინტუიციური ავეჯი, რომელიც აერთიანებს გამძლეობას ულტრა თხელ ფორმასთან. განავლის განლაგებას მხოლოდ ერთი გადატრიალება სჭირდება. მიუხედავად იმისა, რომ გამძლე ქსოვილისგან დამზადებულია ყველა რქა, რომელიც მას მსუბუქ წონას ინარჩუნებს, ხის მხარეები უზრუნველყოფენ სტაბილურობას. მას შემდეგ, რაც მასზე ზეწოლა განხორციელდება, განავალი მხოლოდ ძლიერდება, რადგან მისი ნაწილები იკეტება ერთმანეთთან, მისი უნიკალური მექანიზმისა და გეომეტრიის წყალობით.

ფოტოგრაფია

The Japanese Forest

ფოტოგრაფია იაპონური ტყე იაპონური რელიგიური თვალსაზრისით არის აღებული. იაპონური უძველესი რელიგიის ერთ – ერთი თემაა ანიმიზმი. ანიმიზმი არის რწმენა, რომ არაადამიანური არსებები, ჯერ კიდევ სიცოცხლე (მინერალები, ნივთები და ა.შ.) და უხილავი საგნებიც აქვთ განზრახვა. ფოტოგრაფია მსგავსია. მასარუ ეგუჩი ისვრიან რაღაცას, რაც გრძნობას გრძნობს საგნებში. ხეები, ბალახი და მინერალები გრძნობენ სიცოცხლის სურვილს. და თუნდაც ისეთი ნაკეთობები, როგორიცაა კაშხლები, რომლებიც დიდხანს დარჩნენ ბუნებაში, ნებას გრძნობენ. ისევე, როგორც ხედავთ ხელუხლებელ ბუნებას, მომავალი იხილავს ამჟამინდელ პეიზაჟებს.