დიზაინის ჟურნალი
დიზაინის ჟურნალი
ხის სათამაშო

Cubecor

ხის სათამაშო Cubecor არის მარტივი, მაგრამ რთული სათამაშო, რომელიც გამოწვევს ბავშვების აზროვნებასა და კრეატიულობას და აცნობს მათ ფერებს და მარტივ, დამატებით და ფუნქციურ მოწყობილობებს. პატარა კუბების ერთმანეთზე მიმაგრებით კომპლექტი სრული იქნება. სხვადასხვა მარტივი კავშირები, მათ შორის მაგნიტები, Velcro და ქინძისთავები გამოიყენება ნაწილებად. კავშირების პოვნა და ერთმანეთთან დაკავშირება, ასრულებს კუბს. ასევე აძლიერებს მათ სამგანზომილებიან გაგებას ბავშვის დარწმუნებით შეავსოს მარტივი და ნაცნობი ტომი.

აბაჟური

Bellda

აბაჟური მარტივი დასაყენებელი, ჩამოკიდებული აბაჟური, რომელიც უბრალოდ ჯდება ნებისმიერ ნათურზე, ყოველგვარი ხელსაწყოების ან ელექტრო ტექნიკის საჭიროების გარეშე. პროდუქციის დიზაინი საშუალებას აძლევს მომხმარებელს უბრალოდ ჩაიცვას და ამოიღოს ნათურიდან დიდი ძალისხმევის გარეშე, რათა შექმნას ვიზუალურად სასიამოვნო განათების წყარო ბიუჯეტში ან დროებით საცხოვრებელში. ვინაიდან ამ პროდუქტის ფუნქციონირება ჩაშენებულია მისი სახით, წარმოების ღირებულება მსგავსია ჩვეულებრივი პლასტმასის ქოთნის ფასის. მომხმარებლის გემოვნებით პერსონალიზაციის შესაძლებლობა შეღებვით ან რაიმე დეკორატიული ელემენტის დამატებით ქმნის უნიკალურ ხასიათს.

ღონისძიების მარკეტინგული მასალა

Artificial Intelligence In Design

ღონისძიების მარკეტინგული მასალა გრაფიკული დიზაინი იძლევა ვიზუალურ წარმოდგენას, თუ როგორ შეიძლება ხელოვნური ინტელექტი გახდეს დიზაინერების მოკავშირე უახლოეს მომავალში. ის გვაწვდის ინფორმაციას იმის შესახებ, თუ როგორ შეუძლია AI-ს დაეხმაროს მომხმარებლისთვის გამოცდილების პერსონალიზაციაში და როგორ დგას კრეატიულობა ხელოვნების, მეცნიერების, ინჟინერიისა და დიზაინის გზაზე. ხელოვნური ინტელექტის გრაფიკული დიზაინის კონფერენცია არის 3 დღიანი ღონისძიება სან-ფრანცისკოში, კალიფორნია ნოემბერში. ყოველ დღე იმართება დიზაინის სემინარი, საუბრები სხვადასხვა მომხსენებლებისგან.

ვიზუალური კომუნიკაცია

Finding Your Focus

ვიზუალური კომუნიკაცია დიზაინერი მიზნად ისახავს წარმოაჩინოს ვიზუალური კონცეფცია, რომელიც ასახავს კონცეპტუალურ და ტიპოგრაფიულ სისტემას. ამგვარად, კომპოზიცია შედგება კონკრეტული ლექსიკისგან, ზუსტი გაზომვებისგან და ცენტრალური მახასიათებლებისგან, რომლებიც დიზაინერმა კარგად გაითვალისწინა. ასევე, დიზაინერმა მიზნად ისახავს ჩამოაყალიბოს მკაფიო ტიპოგრაფიული იერარქია, რათა ჩამოაყალიბოს და გადაიტანოს თანმიმდევრობა, რომლითაც აუდიტორია იღებს ინფორმაციას დიზაინიდან.

იახტა

Atlantico

იახტა 77 მეტრიანი Atlantico არის სიამოვნების მქონე იახტა ვრცელი გარე ტერიტორიებით და ფართო შიდა სივრცეებით, რაც საშუალებას აძლევს სტუმრებს დატკბნენ ზღვის ხედით და დაუკავშირდნენ მას. დიზაინის მიზანი იყო თანამედროვე იახტის შექმნა მარადიული ელეგანტურობით. განსაკუთრებული ყურადღება გამახვილდა პროპორციებზე, რათა პროფილი დაბალი ყოფილიყო. იახტას აქვს ექვსი გემბანი კეთილმოწყობითა და მომსახურებით, როგორიცაა ვერტმფრენის მოედანი, სატენდერო ავტოფარეხები ჩქაროსნული ნავით და ჯეტსკი. ექვსი ლუქსი კაბინაში მასპინძლობს თორმეტ სტუმარს, ხოლო მფლობელს აქვს გემბანი გარე ლაუნჯით და ჯაკუზით. არის გარე და 7 მეტრიანი შიდა აუზი. იახტას აქვს ჰიბრიდული ძრავა.

ბრენდინგი

Cut and Paste

ბრენდინგი ეს პროექტის ინსტრუმენტარიუმი, Cut and Paste: Preventing Visual Plagiarism, განიხილავს თემას, რომელიც შეიძლება გავლენა იქონიოს ყველას დიზაინის ინდუსტრიაში, მაგრამ ვიზუალური პლაგიატი არის ის თემა, რომელიც იშვიათად განიხილება. ეს შეიძლება გამოწვეული იყოს სურათიდან მითითების აღებასა და მისგან კოპირებას შორის არსებული გაურკვევლობით. ამიტომ, რასაც ეს პროექტი გვთავაზობს არის ცნობიერების ამაღლება ვიზუალური პლაგიატის მიმდებარე ნაცრისფერ ზონებში და მისი განთავსება კრეატიულობის გარშემო საუბრების წინა პლანზე.